خدای مهربانم می دانم که از فراز تمامی آسمانهایت به من مینگری
زندگی بایدکرد…
زندگی بایدکرد
گاه بایک گل سرخ
گاه بایک دل تنگ
گاه باید رویید در پس یک باران
گاه بایدخندید برغم بی پایان
زندگی باور می خواهد
آن هم ازجنس امید
هرکجاخسته شدی یاکه پرغصه شدی
تو بگواز ته دل
(من خدارادارم)
عشق فقط خدا......
ما را در سایت عشق فقط خدا... دنبال میکنید
برچسب: زندگی باید کرد,زندگی باید کرد گاه با یک,زندگی باید کرد گاه با تلخی راه,زندگی باید کرد سهراب سپهری,زندگی باید کرد گاه بایک دل تنگ,زندگی باید کرد گاه,زندگي بايد کرد,زندگی باید کرد شعر,زندگی باید کرد گاهی,تا امید هست زندگی باید کرد, نویسنده: بازدید: 317